FAQ

Bent u op zoek naar een antwoord op uw vraag? Kijk dan hier bij de veelgestelde vragen. Veel antwoorden worden hier al gegeven!
Categorie
X
Bekijk hier de veelgestelde vragen en de bijbehorende antwoorden.
Op de website proberen we zoveel als mogelijk informatie te verstrekken. Het kan zijn dat u informatie zoekt maar waarbij u niet direct weet waar u dit kunt vinden. Alle relevante vragen proberen wij bij de veelgestelde vragen te beantwoorden. Het kan uiteraard zo zijn dat u het antwoord niet weet te vinden. U kunt dan altijd contact opnemen met onze klantenservice.
externalId=aedsupermarkt-veelgestelde-vragen-3.2.1.1.1&filter[active]=1
Op welke manier wordt de bestelling verzonden?

De bestelling zal verzonden worden via PostNL. Het pakketje kan mogelijk door de brievenbus of wordt bij u aangeboden. U krijgt van ons een track and trace om uw pakketje te kunnen volgen.

Wat is de levertijd op producten van AEDSupermarkt.nl?

Vanuit AEDSupermarkt.nl vinden wij het ook belangrijk om rekening te houden met onze omgeving, de natuur en onze toekomst. In het kader van MVO proberen wij onze eigen voorraad zo klein mogelijk te houden. Op die manier hoeven wij geen producten weg te gooien op het moment dat de uiterste gebruiksdatum is gepasseerd. Wij hebben specifieke afspraken gemaakt met fabrikanten en leveranciers zodat wij direct uit onze gedeelde voorraad kunnen leveren. De levertijd op de meeste producten is maximaal 1 á 2 werkdagen. Wanneer de levertijd buiten deze 2 werkdagen valt zal er van tevoren contact met u worden opgenomen.

Worden de retourzendingen betaald door AEDSupermarkt.nl?

Nee. Retourzendingen worden niet door AEDSupermarkt.nl betaald.

Zit er bij de AED altijd een rescue-kit?

Bij AEDSupermarkt.nl wordt er bij het leveren van een AED altijd een gratis rescue-kit meegeleverd.

Worden de bestellingen echt gratis verzonden?

Ja. Alle bestellingen worden gratis verzonden.

Op welke wijze kan ik een bestelling betalen?

Bij AEDSupermarkt.nl kunt u via iDeal betalen of middels achteraf betalen.