Betalen en retourneren

Betalen:

Als u in de webshop een geschikt product vindt en u wilt deze bestellen dan kunt u kiezen uit twee betaalmogelijkheden:

  • Betaling via iDEAL.
  • Betaling achteraf per factuur.

Indien u kiest voor de betaalmogelijkheid - betaling via iDeal - rekent u de aankopen meteen af en betaalt u veilig in uw vertrouwde internetbetaalomgeving.

Indien u kiest voor de betaalmogelijkheid - betaling achteraf per factuur - verzoeken wij u de betaling z.s.m. na ontvangst van de bestelling over te maken op rekeningnummer NL88 RABO 0134 2253 25 t.n.v. AEDSupermarkt.nl onder vermelding van uw bestelnummer of factuurnummer.

In beide gevallen worden er geen administratiekosten in rekening gebracht en worden er ook geen verzendkosten berekend.

Wederverkopers hebben de mogelijkheid om op basis van specifieke afspraken andere betaalmogelijkheden te kiezen.

Uw factuur bewaren wij online in uw account. Zo kunt u de factuur gemakkelijk raadplegen, kopiëren en printen.

  • Log daarvoor in op uw account via - Inloggen bestaande klant -.
  • Klik vervolgens rechts bovenin de webshop op - Mijn facturen -.
  • Zoek de juiste bestelling op.
  • U kunt de factuur nu online bekijken, downloaden als pdf of verzenden naar uw mail.

Herroeping en Retourneren:

Als u een aankoop heeft gedaan via de webshop en het door u ontvangen artikel voldoet niet aan uw wensen dan kunt u er voor kiezen de bestelling te retourneren. U kunt het artikel dan binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in de originele verpakking geretourneerd worden. Als u meerdere artikelen in één keer heeft besteld zal de 14 dagen termijn gaan lopen vanaf het moment dat u het laatste artikel heeft ontvangen.

U kunt een product op de volgende manier retourneren:

  • Stuur een mail naar info@aedsupermarkt.nl met daarin de bestelgegevens en uw contactgegevens. Daarnaast zouden wij graag willen weten wat de reden van retourneren is. U kunt ook gebruik maken van het modelformulier voor herroeping.
    Wij weten dan dat er een retourpakket naar ons onderweg is zodat we dit traject in de gaten kunnen houden.

  • Zorg er voor dat het artikel dat u wilt retourneren, indien rederlijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking zit.

  • Het pakket kan verzonden worden aan:
    AEDSupermarkt.nl
    Middelbuurtseweg 5d
    3903LB Veenendaal

  • Geef het pakket af bij een postloket / koerier naar keuze.

  • Vraag bij het versturen van het pakket om een verzendbewijs, zodat u kunt aantonen dat het artikel daadwerkelijk verzonden is.
Op het moment dat wij het retourpakket hebben ontvangen zullen wij de verzending controleren op volledigheid. Wij zullen u tevens een mailbericht versturen ter bevestiging van de ontvangst. Het aankoopbedrag zullen wij vervolgens zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, overmaken.
De kosten van het retourneren worden niet vergoed. Niet of onvoldoende gefrankeerde zendingen kunnen niet door ons worden geaccepteerd.


Garantie:

Voor alle artikelen die u bij AEDSupermarkt.nl koopt geldt de wettelijke garantie. Een artikel moet in goede staat verkeren en bij regulier gebruik naar behoren functioneren. Als u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is vernemen wij dat graag zo spoedig mogelijk. Wij kunnen dan gaan zoeken naar een passende oplossing.

Naast de wettelijke garantie bieden de meeste fabrikanten een aanvullende fabrieksgarantie. Deze extra garantie wordt voornamelijk geboden op de AED's. De fabrikanten kunnen bij deze fabrieksgarantie zelf de voorwaarden stellen aan de garantie maar ook de garantieduur bepalen.
Dit kan dus per fabrikant verschillen. Om zeker te weten welke fabrieksgarantie gehanteerd wordt bij uw product kunt u het specifieke product opzoeken in de webshop. Onder de productinformatie staat dan vermeld of er fabrieksgarantie is en hoelang deze geldt.

Als een product binnen de garantietermijn valt en onverhoopt gebreken gaat vertonen vernemen wij dat graag. Wij zullen dan in overleg met onze partners gaan zoeken naar een passende oplossing. Ook wanneer een product buiten de garantietermijn valt kunt u in geval van gebreken contact met ons opnemen. Wij zullen dan samen met u gaan kijken naar de mogelijkheden.